Vali Çiçek, orucunu işçilerle açtı

Vali Çiçek, orucunu işçilerle açtı ARDAHAN-BHA Ardahan İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nün organize ettiği iftar programına Ak Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, İl Özel İdare Genel Sekreteri Murat Emin Bilal, Şube Müdürleri ve Özel İdare çalışanları tam kadro katıldı. Destek hizmetlerinde düzenlenen iftar yemeğinde özel idare işçileriyle birlikte iftar açan...

Vali Çiçek, orucunu işçilerle açtı
Super Admin

Super Admin

@superadmin

27 Mar 2024 - 17:30

02 Şub 2025 - 23:53

Vali Çiçek, orucunu işçilerle açtı

ARDAHAN-BHA

Ardahan İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü’nün organize ettiği iftar programına Ak Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, İl Özel İdare Genel Sekreteri Murat Emin Bilal, Şube Müdürleri ve Özel İdare çalışanları tam kadro katıldı.

Destek hizmetlerinde düzenlenen iftar yemeğinde özel idare işçileriyle birlikte iftar açan Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, iftar sonrası basına yaptığı açıklamada “Karla mücadele başta olmak üzere köylerimize sunduğumuz hizmetlerin ulaştırılması noktasında sahada özveriyle görev yapan işçilerimizle bir araya gelmek birlikte iftar açmak istedik. Ben emekleri dolayısıyla tüm işçilerimize teşekkür ediyorum. Ramazan ayımız mübarek olsun.” dedi.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: