Orucunu eğitim yöneticileriyle birlikte açtı

  Siirt Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, Siirt Öğretmen Evi’nde düzenlenen iftar programında, okul müdürleri ve il milli eğitim müdürlüğü yöneticileri ile bir araya geldi…. BİRLİK VE DAYANIŞMANIN EN ÜST SEVİYEDE YAŞANDIĞI AY Eğitim camiasının değerli temsilcileriyle bir arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Kızılkaya, huzur kenti Siirt’te Ramazan ayında birlik, beraberlik, kardeşlik, yardımlaşma ve...

Orucunu eğitim yöneticileriyle birlikte açtı
Super Admin

Super Admin

@superadmin

03 Nis 2024 - 01:20

02 Şub 2025 - 23:55

 

Siirt Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, Siirt Öğretmen Evi’nde düzenlenen iftar programında, okul müdürleri ve il milli eğitim müdürlüğü yöneticileri ile bir araya geldi….


BİRLİK VE DAYANIŞMANIN EN ÜST SEVİYEDE YAŞANDIĞI AY

Eğitim camiasının değerli temsilcileriyle bir
arada olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Kızılkaya, huzur kenti Siirt’te
Ramazan ayında birlik, beraberlik, kardeşlik, yardımlaşma ve dayanışma
duygularının en üst seviyede yaşandığını vurguladı.


EĞİTİM İLK ÖNCELİĞİMİZ

Vali Kızılkaya, aziz milletimizin hem
inancından hem de kültüründen aldığı güzel hasletlerle birlikte Mübarek Ramazan
ayını bu kadim kentin manevi atmosferinde toplumun her kesimi ile, bugün de
okul müdürleriyle birlikte yaşama fırsatı bulduğunu belirtti.


Eğitimin
kendileri için ilk öncelik olduğunu vurgulayan Vali Kızılkaya, devletimizin
imkan ve kabiliyetlerini çocukların aydınlık geleceği için kullanmaya devam
edeceklerini belirterek, iftar programının düzenlenmesinde emeği geçenlere
teşekkür etti.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: