Gönül belediyeciliğine devam etme zamanıdır

Gönül belediyeciliğine devam etme zamanıdır Isparta’da AK PARTİ belediyelerin içinde en yüksek oy oranıyla başkan Özata, yeni dönem için umut veren bir açıklamayla işe başladı. Bugün, ilçe başkanı ve belediye meclis üyeleriyle beraber mazbatasını alan Özata, ilk olarak aile büyüklerinin kabrini ziyaret ederek dualar etti. Yeni dönemde ilçenin daha yaşanılır ve güzel bir yer olması...

Gönül belediyeciliğine devam etme zamanıdır
Super Admin

Super Admin

@superadmin

06 Nis 2024 - 12:50

02 Şub 2025 - 23:56

Gönül belediyeciliğine devam etme zamanıdır

Isparta’da AK PARTİ belediyelerin içinde en yüksek oy oranıyla başkan Özata, yeni dönem için umut veren bir açıklamayla işe başladı. Bugün, ilçe başkanı ve belediye meclis üyeleriyle beraber mazbatasını alan Özata, ilk olarak aile büyüklerinin kabrini ziyaret ederek dualar etti. Yeni dönemde ilçenin daha yaşanılır ve güzel bir yer olması için daha fazla çalışacağının müjdesini verdi.

Sosyal medya hesabından yazdığı mesajda ise şu ifadelere yer verdi:

31 Mart’ta Yenişarbademli’miz kararını vererek gerçek belediyeciliğe evet dedi.

Yenişarbademli’mize hayırlı, uğurlu olsun.

Şimdi durmadan, yorulmadan Yenişarbademli’miz için eser ve gönül belediyeciliğine devam etme zamanıdır.

Bismillahirrahmanirrahim.

Belediye binası önünde kesilen Kurban ve dualarla Başkan Özata, göreve başladı.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: