Ekrem İmamoğlu: Elimizden gelenin en iyisini yaptık

Ekrem İmamoğlu: Elimizden gelenin en iyisini yaptık Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı Ekrem İmamoğlu, oy kullanmaya eşi Dilek İmamoğlu ile  Emin Yükseloğlu Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde oy kullandı. İmamoğlu seçimle ilgili şunları kaydetti: Dilerim ve isterim ki bugün Ramazan ayının bütün güzel duygularının yaşandığı, oy kullanma esnasında ve sonrasında hiçbir sıkıntının olmadığı,...

Ekrem İmamoğlu: Elimizden gelenin en iyisini yaptık
Super Admin

Super Admin

@superadmin

31 Mar 2024 - 16:40

02 Şub 2025 - 23:54

Ekrem İmamoğlu: Elimizden gelenin en iyisini yaptık

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı Ekrem İmamoğlu, oy kullanmaya eşi Dilek İmamoğlu ile  Emin Yükseloğlu Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde oy kullandı.

İmamoğlu seçimle ilgili şunları kaydetti:

Dilerim ve isterim ki bugün Ramazan ayının bütün güzel duygularının yaşandığı, oy kullanma esnasında ve sonrasında hiçbir sıkıntının olmadığı, sandık iradesinin sonuç neyse, vatandaşımız kime oy kullandıysa onun sonucun ilanıyla göreve başlamasının ülkemiz demokrasisi açısından çok önemlidir.
Seçimin problemsiz geçmesini diliyoruz.

Oyun sandığa atıldığı itibarıyla korunması şarttır. Bununla ilgili sorumlular bellidir. Sandığın muhafaza edilmesi şahitliğin ötesinde görev alan vatandaşlarımızla birlikte yürütülmekte. Oy sayım ve tasnif biçiminin sonuca dönüşmesinin hiçbir soruna yol açmadan dönüşmesini ilerleyen yıllarda yaşarız.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: