Cumhurbaşkanı Erdoğan Endonezya Cumhurbaşkanı ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi

Cumhurbaşkanı Erdoğan Endonezya Cumhurbaşkanı ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi ANKARA – BHA  Görüşmede, Türkiye ile Endonezya ikili ilişkileri ve küresel gelişmeler ele alındı. Seçim zaferinden ötürü Subianto’yu tebrik eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni dönemde de Türkiye-Endonezya arasındaki köklü ilişkilerin daha da gelişeceğine; iki ülkenin savunma sanayii, askeri, ticari, finansal temaslar başta olmak üzere her alanda iş birliklerinin...

Cumhurbaşkanı Erdoğan Endonezya Cumhurbaşkanı ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi
Super Admin

Super Admin

@superadmin

08 Nis 2024 - 20:20

02 Şub 2025 - 23:57

Cumhurbaşkanı Erdoğan Endonezya Cumhurbaşkanı ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi

ANKARA – BHA 

Görüşmede, Türkiye ile Endonezya ikili ilişkileri ve küresel gelişmeler ele alındı.

Seçim zaferinden ötürü Subianto’yu tebrik eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni dönemde de Türkiye-Endonezya arasındaki köklü ilişkilerin daha da gelişeceğine; iki ülkenin savunma sanayii, askeri, ticari, finansal temaslar başta olmak üzere her alanda iş birliklerinin karşılıklı güven ve ülkelerin menfaatleri çerçevesinde ilerletileceğine dair beklentisini ifade etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Filistin davası ve İslam alemini ilgilendiren tüm konularda Endonezya ile güç birliğine devam etmenin önemli olduğunu, iki ülke arasında tesis edilen Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Konseyi’nin ilk toplantısının en uygun zamanda yapılması gerektiğini söyledi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Subianto’nun Ramazan Bayramı’nı da tebrik etti.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: