Çalışma ve Sosyal Politikalar Bakanı Işıkhan 1 Mayıs mesajı yayınladı

Çalışma ve Sosyal Politikalar Bakanı Işıkhan 1 Mayıs mesajı yayınladı Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 13. Çalışma Meclisi’nin dün Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen kapanış yemeğinde, işçiler adına söz alan Saadet Tom’un konuşmasına yer verdi. “Her daim emekçinin yanında olan Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile milletin evinde işçi kardeşlerimizle bir araya geldik” ifadelerini kullanan Işıkhan, paylaşımında şunları kaydetti: “İşçi kardeşimiz...

Çalışma ve Sosyal Politikalar Bakanı Işıkhan 1 Mayıs mesajı yayınladı
Super Admin

Super Admin

@superadmin

01 May 2024 - 22:10

03 Şub 2025 - 00:01

Çalışma ve Sosyal Politikalar Bakanı Işıkhan 1 Mayıs mesajı yayınladı

Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, 13. Çalışma Meclisi’nin dün Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde düzenlenen kapanış yemeğinde, işçiler adına söz alan Saadet Tom’un konuşmasına yer verdi.

“Her daim emekçinin yanında olan Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile milletin evinde işçi kardeşlerimizle bir araya geldik” ifadelerini kullanan Işıkhan, paylaşımında şunları kaydetti:

“İşçi kardeşimiz Saadet Tom Hanımefendinin duygu dolu konuşması gönlümüze dokundu. Emek ve alın teriyle ülkemizi bugünlere taşıyan işçi kardeşlerimizin haklarını gözetmeye, refahlarını artırmaya Sayın Cumhurbaşkanı’mızın liderliğinde devam edeceğiz.”

 

 

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: