Başkan Posbıyık oyunu kullandı

Başkan Posbıyık oyunu kullandı Belediye Başkanı ve CHP Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık, oyunu Kestaneci İbrahim İzmirli İlkokulu’nda eşi Neriman Posbıyık ile birlikte kullandı. Başkan Posbıyık; “Tüm Türkiye’ye ve güzel kentimiz Karadeniz Ereğli’ye hayırlı olsun.. Selamlar sevgiler.” dedi.

Başkan Posbıyık oyunu kullandı
Super Admin

Super Admin

@superadmin

31 Mar 2024 - 20:50

02 Şub 2025 - 23:54

Başkan Posbıyık oyunu kullandı

Belediye Başkanı ve CHP Belediye Başkan Adayı Halil Posbıyık, oyunu Kestaneci İbrahim İzmirli İlkokulu’nda eşi Neriman Posbıyık ile birlikte kullandı.

Başkan Posbıyık; “Tüm Türkiye’ye ve güzel kentimiz Karadeniz Ereğli’ye hayırlı olsun.. Selamlar sevgiler.” dedi.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: