Atatürk Mahallesi’nin ‘taziye evi’ hizmete girdi

Atatürk Mahallesi’nin ‘taziye evi’ hizmete girdi ARDAHAN-BHA Ardahan Belediyesinin kent merkezindeki her mahalleye yaptırdığı taziye evi projesi kapsamında Atatürk Mahallesindeki taziye evi de törenle hizmete girdi. Cumhuriyet Halk Partisi Ardahan Milletvekili Özgür Erdem İncesu’nun da katıldığı açılış törenine mahalle sakinlerinin ilgisi ise yoğun oldu. Atatürk Mahallesinde yapımı tamamlanarak hizmete giren taziye evi açılışı sonrası Mahalle...

Atatürk Mahallesi’nin ‘taziye evi’ hizmete girdi
Super Admin

Super Admin

@superadmin

27 Mar 2024 - 17:30

02 Şub 2025 - 23:53

Atatürk Mahallesi’nin ‘taziye evi’ hizmete girdi

ARDAHAN-BHA

Ardahan Belediyesinin kent merkezindeki her mahalleye yaptırdığı taziye evi projesi kapsamında Atatürk Mahallesindeki taziye evi de törenle hizmete girdi. Cumhuriyet Halk Partisi Ardahan Milletvekili Özgür Erdem İncesu’nun da katıldığı açılış törenine mahalle sakinlerinin ilgisi ise yoğun oldu.

Atatürk Mahallesinde yapımı tamamlanarak hizmete giren taziye evi açılışı sonrası Mahalle sakinleri ve katılımcılar akşam ezanının okunmasından sonra hep birlikte iftar sofrasına oturarak oruçlarını açtılar.

Atatürk Mahallesinde Çok Amaçlı Konuk evi olarak hizmet verecek olan açılışı sosyal medya hesabından duyuran Vekil İncesu “Ardahan Merkez’de Atatürk Mahallesi’nde Ardahan Belediyemizin yaptığı Taziye Evi Açılışı ve İftar Programında hemşerilerimizle birlikteydik. Faruk Başkanımıza bu güzel hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Bu vesile ile Ramazan ayının Ardahan’ımız ve ülkemiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum” ifadelerini kullandı.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: