Alanya’da “Orman Benim” kampanyası etkinliği düzenlendi

Alanya’da “Orman Benim” kampanyası etkinliği düzenlendi Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından ormanları korumak ve yangınlara karşı alınacak önemler konusunda farkındalık oluşturmak adına ülke genelinde eş zamanlı olarak “Orman Benim” kampanyası başlatıldı. Alanya’da da düzenlenen etkinliğe Alanya Orman İşletme Müdürlüğü koordinesinde Alanya Belediye Başkanlığı, İlçe Jandarma Komutanlığı, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, Gençlik Spor İlçe Müdürlüğü,...

Alanya’da “Orman Benim” kampanyası etkinliği düzenlendi
Super Admin

Super Admin

@superadmin

03 May 2024 - 20:00

03 Şub 2025 - 00:02

Alanya’da “Orman Benim” kampanyası etkinliği düzenlendi

Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından ormanları korumak ve yangınlara karşı alınacak önemler konusunda farkındalık oluşturmak adına ülke genelinde eş zamanlı olarak “Orman Benim” kampanyası başlatıldı. Alanya’da da düzenlenen etkinliğe Alanya Orman İşletme Müdürlüğü koordinesinde Alanya Belediye Başkanlığı, İlçe Jandarma Komutanlığı, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, Gençlik Spor İlçe Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü Alanya Müftülüğü kurumları ile öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

Alanya Kızılcaşehir Mahallesi Akçatı yolu güzergahında gerçekleştirilen ‘’Orman Benim’’ kampanyasında kurumlar, öğrenciler ve vatandaşlar ormanlık alanlarda ki çöpleri ve çalılıkları toplayarak farkındalık oluşturdular ve orman yangınlarına dikkat çektiler.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: