Dünya haberleri, son dakika haber ve gelişmeleri, Güncel  haberler, son dakika İhaber ve gelişmeleri. hava durumu, namaz vakitleri, sinemaları

Bu makale 03 Ekim 2018 01:54:45 Tarihinde eklenmiştir. 117 Defa Okundu.

ACIMADI Kİ !

artık yarabbi şükür modunu geçtik

Bu ay ki yazımda Kuşadası'nın dışardan görünen ve konuşulan yüzünü, sahiplerinin kaleminden yansıtacağım. Yazılanları okudukça kızacaksınız üzüleceksiniz. AMA GERÇEĞİMİZ BU ne yazık ki!

Hangi tesismiş diye takılmayın en godamanlarından seçtim Turizm'İn duayenlerinin tesislerinden.. Eve Dünya Kuşadası'nı konuşuyor... 5 adet yorum. 5 farklı otel işletmesi. Yıldız durumları 4 ve 5 Kuşadası Marka mı? Arka Mahalle Güzelimi ?... Bana kızmayın yahu... gerçekler acıdır... ve cok acıtır. AMA Birilerini ACITMIYORRRR.....

VARAN 1 :
"Otel konum olarak ve bakım anlamında oldukça iyi.Ancak sezon boş geçtiği için yönetimin müşteriye bakış açısı tamamen nasıl para kazanırım mantığına dönmüş.Bir gecelik konaklama için öğlen saat 14:00 sularında otele giriş yaptık.Odamız henüz boşalmadığı için yemek salonumuza alalım dediler.Yemek zaten bitmek üzere idi.Bir şeyler atıştırıp biraz bekledikten sonra 15:00 sularında odamızı teslim aldık.Ertesi gün 11:45 de odamızı teslim ederken her şey dahil konsepti için verdikleri bileklikleri istediler.Geç kalkmış ve kahvaltıyı kaçırmıştık öğle yemeği yemek istediğimizde hakkınız doldu siz dün öğle yemeği yediniz cevabıyla karşılaştık.Zaten denize sıfır olan otelin plaj bölümünde çay ve kahve hariç hiç bir hizmet vermeyen tek yemek salonunun da müşterilerine hamam ortamı yaşatan bir bakış açısından da bunu beklemeliydik."

VARAN 2:
Burdan turizm bakanlığına sesleniyorum

Yemekler berbat temizlik yok otelde ısıtılmış yemekler yanmış köfteler yedik hamamdan yabancı turistler gelecek diye kovulduk paranıza yazık 5 gun kaldım ne kavun ne karpuz yedik pinti bir otel otele yapılan kötü yorumları sizin yaptığınızı öğrendiklerinde baski yapılıyor yorumu silmeniz için bu otelden uzak durun

VARAN 3 :
Su an bu yorumu otelden yazıyorum buraya iyi yorum yazanlar daha önce sanırım hayatlarinda otele gelmediler yada hep pansiyona gittiler otel bariz pis temizlik sıfır odalar vasat balkon kapısı açık duruyo öyle garip kokulu odalari var.Restaurant bölümü yemek bol fakat 2 gunluk kuru pilav yerseniz et namına bisey yok hergun balik var fakat havalandırma sıfır uzerinize basiniza sinen berbat yemek kokusu ile odanıza geri geliyorsunuz.Snack bar yemekleride guzel degil hamburger ekmekleri etleri 3 gunluk patates kizartmalarida keza oyle yavan tat tuz yok dışarıdan yemek söylenecek derecede.Calisanlar ukala cay varmi diye soruyorsunuz VARR diye yuksek ses tonu ile cvp veriliyor.Hic gelmenizi tavsiye etmem paramiza yazık oldu sizede yazık olmasın...

VARAN 4:
Hotel berbat ötesi. Yemeklerin hiçi bir tadı ve yenilebilecek bir yeri yok. Deniz çok pis hayvan pisliğinden tutun her şey var. Balıklar insanları ısırıyor. Temizlik denen bir şey yok odalar çok eski ve döküntü içinde kesinlikle tavsiye etmiyorum. Tatil değil siniriniz bozulacağı bir yer evde oturun daha fazla başınızı dinlersiniz. Çok ama çok dikkat edilmesi gereken bir hotel...

VARAN 5:
arkadaşlar yorumlara inanmayın otele gittiğinize gireceğinize bin pişman olursunuz koca otelde ikitane çalışan sıla ve raziye hanım haricinde yüzünüze gülen yok ben bu otele bir yıldız bile vermem ama bu iki çalışan arkadaştan dolayı tek yıldız veriyorum. otelin plajı taşlık ot pislik dolu odamız 6.katta asansör hergün bozuk ve ikiside bozuk benim bu yorumumu lütfen kaile alın aklıma gelmişken alkollü içecekler cort sakin içmeyin şu ile karişik kolonya gibi kokuyor herkes gideceği otelin yorumlarını bence okumalı saygılar